Τροφές που φέρνουν ψυχολογική & σωματική ευεξία

Κι όμως, οι ντομάτες είναι ακόμη ένα... superfood, που δεν του φαίνεται!

0 112

Η διατροφή μας αποτελεί έναν τεράστιο παράγοντα που ορίζει και την ψυχολογική μας διάθεση. Επειδή είναι οι τροφές που μας δίνουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε να ζούμε, το τι τρώμε είναι τελικά πολύ σημαντικό.

Καθημερινά δεχόμαστε ερωτήματα τόσο σε επαγγελματικό πλαίσιο, αλλά και από το φιλικό μας περιβάλλον για τις τροφές που είναι δυνατόν να βελτιώσουν την ψυχολογική μας υγεία, αλλά και να μας προσφέρουν ευεξία, ψυχολογική και σωματική!

Παρακάτω θα σας αναφέρουμε με αίσθημα ευθύνης ορισμένες τροφές που αν τις προσθέσετε στην καθημερινή σας διατροφή, θα σας φέρουν ευεξία:

Ντομάτες
Κι όμως, οι ντομάτες είναι ακόμη ένα… superfood, που δεν του φαίνεται! Παρότι η κανονική περίοδος που μπορείτε να καταναλώσετε τη ντομάτα είναι σχετικά μικρή βάσει των δεδομένων της Ελλάδας, μπορείτε να προσλαμβάνετε τα οφέλη της και από την κέτσαπ αλλά και τη σάλτσα ντομάτας. Εκτός από το ότι έχουν όλες τις βιταμίνες, οι ντομάτες είναι «μαχητές” κατά των ασθενειών. Βοηθούν την καταπολέμηση του καρκίνου και των καρδιακών παθήσεων.

Σολομός
Όλα τα είδη ψαριών είναι πολύ θρεπτικά και θα πρέπει να προσπαθείτε να τα συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας 2 έως 3 φορές την εβδομάδα. Παρόλο που τα ψάρια έχουν λίπος, γνωρίζουμε πλέον ότι δεν είναι όλα τα λίπη ίδια και τα ψάρια περιέχουν μια πολύ υγιεινή κατηγορία λιπών. Για παράδειγμα, ο σολομός είναι μια πλούσια πηγή ω3 λιπαρών οξέων, τα οποία μπορούν να προστατεύσουν από πλήθος ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων και των καρδιακών παθήσεων.

Φασόλια
Τα φασόλια και τα κουκιά κάνουν καλό στην καρδιά σας. Επίσης υπάρχουν στοιχεία ότι εμποδίζουν την εμφάνιση του καρκίνου, κρατούν χαμηλά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και σας δίνουν την αίσθηση του κορεσμού, το οποίο σας αποτρέπει από την υπερκατανάλωση διάφορων τροφίμων.

Σόγια
Η σόγια είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα. Δεν σας αρέσει το Tofu ή το μαλακό τυρί από σόγια; Λοιπόν, υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για να συμπεριλάβετε τη σόγια στη διατροφή σας. Το γάλα από σόγια είναι μια εναλλακτική λύση για τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Σπανάκι
Μερικά από τα ευεργετικά συστατικά που περιέχει είναι το β-καροτένιο (βασική πηγή βιταμίνης Α), βιταμίνες Β, Ε και C, ασβέστιο και μαγνήσιο.

Τσάι
Είναι χαλαρωτικό, δεν έχει θερμίδες και έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Το τσάι επίσης, έχει συνδεθεί με την υγεία της καρδιάς, την πρόληψη κατά του καρκίνου, την πρόληψη εγκεφαλικών επεισοδίων και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Γιαούρτι
Αυτό είναι το καλύτερο σνακ για τη δουλειά. Έχει ασβέστιο και άλλα θρεπτικά συστατικά. Αλλά αυτό που κάνει ένα ‘αληθινό” γιαούρτι πραγματικά σημαντικό είναι η παρουσία των προβιοτικών και πρεβιοτικών – ζωντανοί οργανισμοί που προάγουν την υγεία του πεπτικού.

Πορτοκάλια
μπορεί να μην είναι συναρπαστικό ή εξωτικό, αλλά αυτό το παλιό και πολύ διαδεδομένο στην Ελλάδα φρούτο είναι και πολύ υγιεινό. Προτιμήστε να καταναλώνετε πορτοκάλια παρά να πίνετε τον χυμό τους, διότι ο πολτός του έχει δεκαπλάσια ποσότητα βιταμίνης C σε σχέση με τον χυμο τους!

Κάνε εγγραφή και ενημερώσου αυτόματα για ό,τι νέο δημοσιεύεται!

Η ιστοσελίδα memetro.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησής σας. ΑποδέχομαιΠερισσότερα