Τροφές που φέρνουν αισιοδοξία

0 196

Κάθε ανθρώπινο συναίσθημα είναι ένα σύνολο χημικών διεργασιών του οργανισμού μας. Αν γνωρίσουμε καλά τον οργανισμό μας, μπορούμε να βρούμε ακόμη και τις τροφές που θα μας φέρουν αισιοδοξία, ευεξία και θα μας κάνουν να νιώσουμε όμορφα!

Η σεροτονίνη είναι ο νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου που σε μεγάλο βαθμό επηρεάζει την ψυχική μας διάθεση, τη μνήμη, τον ύπνο μας. Χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης έχουν συνδεθεί με την κατάθλιψη. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε τη συγκεκριμένη ορμόνη, μειώνοντας τις μεταπτώσεις της διάθεσής σας.

Ένας τρόπος που πραγματικά μπορεί να φέρει αποτέλεσμα είναι η κατανάλωση τροφών με τρυπτοφάνη -αυτό το αμινοξύ συμβάλλει καθοριστικά στην παραγωγή σεροτονίνης. Oι τροφές που ακολουθούν δεν είναι απλά ευεργετικές για τη διάθεσή μας: αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα μας και μας γεμίζουν με βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Η γεύση τους είναι ευχάριστη, όπως είναι η αίσθηση που μας αφήνουν.

Aυγά: Μια από τις τοπ πρωτεϊνικές τροφές. Πλούσια σε τριπτοφάνη, τυροσίνη, χολίνη, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά.

Τυρί: Άλλη μια εξαιρετική πηγή τριπτοφάνης και ασβεστίου για τον οργανισμό μας. Say cheese!

Ανανάς: Αυτή η τροφή περιέχει υψηλά επίπεδα τρυπτοφάνης αλλά και βρωμελαΐνης που αποτελεί ισχυρό αντιφλεγμονώδες.

Σολομός: Ο σολομός αποτελεί πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Περιέχει πρωτείνες, σίδηρο, βιταμίνη B12. Εξαιρετική πηγή τρυπτοφάνης. Αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό και μειώνει την αρτηριακή πίεση.

Τόφου: Το τόφου (τυρί από γάλα σόγιας) είναι εξαιρετική πηγή τρυπτοφάνης και μια ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να ακολουθήσουν μια χορτοφαγική διατροφή. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, πρωτείνες και ασβέστιο.

Ξηροί καρποί: Οι ευεργετικές τους ιδιότητες είναι αναρίθμητες. Μια χούφτα ξηροί καρποί την ημέρα μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην αύξηση των επιπέδων ενέργειας στο σώμα. Πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Πλούσια πηγή τριπτοφάνης, μας φτιάχνουν το κέφι!

Σπανάκι: Άλλη μια τροφή πλούσια σε τριπτοφάνη, βιταμίνες, φυλλικό οξύ και μέταλλα.

Κάνε εγγραφή και ενημερώσου αυτόματα για ό,τι νέο δημοσιεύεται!

Η ιστοσελίδα memetro.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησής σας. Αποδέχομαι Περισσότερα