Τα μυστικά των ανθρώπων που σφύζουν από υγεία

10 τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες,, πρωτεΐνες και αμινοξέα

0 71

Στο βιβλίο που έβγαλαν ο φυσικός Στιβ Μπάουερς σε συνεργασία με τη σύζυγό του, Ελίζαμπεθ Σίμερ Μπαόυερς με τίτλο «Τα μυστικά των υγιών ανθρώπων του κόσμου«, αναφέρεται μια σειρά από τροφές που βρίσκονται μόνιμα στο διατροφικό πρόγραμμα των υπερηλίκων ανθρώπων, που διατηρούν πολύ καλή αθλητική φόρμα.

Δεν χρειάζεται να είσαι υπερήλικος δρομέας για να πρέπει να ακολουθήσεις αυτό το πρόγραμμα. Ουσιαστικά, το βιβλίο «Τα μυστικά των υγιών ανθρώπων του κόσμου» λειτουργεί ως οδηγός υγιεινής διατροφής. Παρουσιάζει τροφές πλούσιες σε ουσίες που διατηρούν τον οργανισμό ενεργό ενεργό: Υγιή λίπη, πρωτεΐνες, μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και αμινοξέα!

Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι 10 τροφές:

Αμύγδαλα
Πλούσια σε υγιή λίπη, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, τα αμύγδαλα είναι κάτι περισσότερο από ένα σνακ. Χρησιμοποιήστε κομμένα αμύγδαλα ως επικάλυψη για πλιγούρι βρώμης ή για γιαούρτι και χρησιμοποιήστε αλεύρι αμυγδάλου αντί για κανονικό αλεύρι στο μαγείρεμα.

Αβοκάντο
Με περισσότερο κάλιο στην περιεκτικότητά τους ακόμα και από τις μπανάνες, τα αβοκάντο είναι πλούσια σε υγιή μονοακόρεστα λιπαρά οξέα καθώς και ινών που καταστέλλουν την πείνα.

Φασόλια
Γεμάτα από φυτικές ίνες, τα φασόλια κάνουν καλό στον οργανισμό σας με πολλαπλούς τρόπους. Βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, στη βελτίωση της χοληστερόλης και στην ενίσχυση της συνολικής υγείας του εντέρου. Προσθέστε τα με κάθε ευκαιρία στο φαγητό που μαγειρεύετε και χρησιμοποιείστε τα για να αντικαταστήσετε το κρέας.

Βατόμουρα
«Η κατανάλωση βατόμουρων είναι το μόνο πράγμα που κάνω με συνέπεια κάθε μέρα», λέει η Κάρι Ντούγκαν, δηλώσεις της οποίας περιλαμβάνονται στο βιβλίο του ζεύγους Μπάουερς, που φαίνεται να έχει σταματήσει να γελάει στα 30 της, καθώς πρόκειται για μια γυναίκα που είναι σχεδόν 60 χρονών αλλά έχει την ενέργεια και το σώμα κάποιου πολύ νεότερου ανθρώπου. Πρόσθεσε βατόμουρα σε κάθε γλυκό που φτιάχνεις και οπουδήποτε ταιριάζουν!

Μαύρο πιπέρι
Πολύ ισχυρά είναι για την υγεία τα αποτελέσματα που προκύπτουν από το μαύρο πιπέρι. Εκτός από το ότι είναι αντιοξειδωτικό και αντιβακτηριακό, βοηθά επίσης και στην απώλεια βάρους γιατί διεγείρει την κατανομή των λιποκυττάρων.

Μπρόκολο
Γεμάτο από αντιοξειδωτικά, το μπρόκολο είναι ένα αληθινά ωφέλιμο φαγητό. Πολλοί άνθρωποι το απεχθάνονται λόγω γεύσης αλλά αν μαγειρευτεί με τον σωστό τρόπο μπορεί να αποτελέσει και μια πολύ γευστική τροφή.

Κανέλλα
Βοηθάει στη μείωση του σακχάρου στο αίμα και να μειώνει τις φλεγμονές. Επιπλέον, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πιείτε γλυκό τον καφέ σας χωρίς να βάλετε ζάχαρη.

Καφές
Παρά τις περί αντιθέτου φήμες, ο καφές είναι καλός για την υγεία. Εκτός από το γεγονός ότι μειώνει τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις και διαβήτη καταπολεμάει και ορισμένα είδη καρκίνου. Για μια επιπλέον «υγιεινή ώθηση», προσθέστε 1,5 κουταλάκι του γλυκού από κανέλλα, καραμέλα ή κουρκουμά στο φίλτρο.

Σκόρδο
Ένα από τα βασικά συστατικά του σκόρδου, η αλικίνη, βοηθάει στο να διατηρήσετε χαμηλά τα επίπεδα χοληστερόλης, να προστατέψετε τα κύτταρα σας από οξειδωτικές βλάβες και να ομαλοποιήσετε την αρτηριακή πίεση και το σάκχαρο του αίματος. «Το ακατέργαστο σκόρδο προσφέρει αποτελεί πραγματική αναβάθμιση για την υγεία σας», αναφέρει χαρακτηριστικά στο βιβλίο του ο Στιβ Μπάουερς. Προσθέστε το σε φρέσκια, σπιτική σάλτσα και χρησιμοποιήστε το ακόμα στον κιμά και στο ελαιόλαδο.

Μέλι
Το μέλι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και πρόκειται για ένα πολύ αποτελεσματικό υποκατάστατο ζάχαρης. Μπορείτε να το φάτε μαζί με πλιγούρι βρώμης ή να το προσθέσετ εσε σάλτσες που φτιάχνετε, ακόμη και στα ποτά που πίνετε!

Κάνε εγγραφή και ενημερώσου αυτόματα για ό,τι νέο δημοσιεύεται!

Η ιστοσελίδα memetro.gr χρησιμοποιεί cookies για τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησής σας. ΑποδέχομαιΠερισσότερα